Joo tänään oli se päivä ku sai ohjelman mukaan oikein juosta. Matkaa tuli 4.8 km aikaa suttaantui 40 minuuttia ja kaloreita 610. Nii juu syke tais olla 155. Hei aatelkaa mä jaksoin juosta ton koko matkan, enkä ruvennu puuskuttamaan ku ihan loppussa ja silloinkin vain pikkusen. Kyl sitä tollaset "kävely" lenkit pistelee mennentullen, mut ny pitää kroppa opettaa juoksemaan on se kyl erillaista tepsuttelua, meinaa tuo lenkki tuntuu ny konteissa.

Mä olin tänään ilkee P:lle, mut itteppähän tilas, rupesin saivartelemaan tuosta sauna sanan määrittelystä. Kuulemma jos saunan peseen ni pitää sit automaattisesti pestä kylppärikin, ku ei toista osaa samasta tilasta voi jättää pesemättä. Hmm. No mä sit päätin, et jos sä kerran imuroita auton ni pitäähän sun myöskin pestä se ulkoakin, ku ei ny toista puolta voi jättää paskaseks. Hah sain siit hyvästä rangaistukseksi mykkäkoulua. Kyl mää nyt oon murheenmurtama HEH HEH HEH, aivan sama saimpahan olla rauhassa ajatuksineni. Tuo siis kesti vaan saunomisen ajan, plääh.