Päivä on mennyt aikapitkälti koulutöitä tehden. Alustaavaa tiedostojen asentamista ym. Ehtoolla tuli muutama tunti istuttua Annen kanssa kirjastossa miettimässä, mitä, missä, milloin ja kumpi tekee. Päästiin sentään suuremmitta tappeluitta sovintoon ainakin alun suhteen.

Kotona sitten oli sovittu, että pesasen saunan ennen kuin saunotaan. Nooh luvatessani olin tuumannu et äkäseen mä tuon parin neliön kopperon pesasen. Kaskummaa tässä kohtaa sanalla sauna tarkoitettiinkin koko kylpyhuonetta ja sitä et laattojen välitkin pitää jynssätä. Tais olla mun "vuoro", tässä perheessä kaikkin on jaettu kristillisesti tasan, paitisi autolla ajaminen ja ruuan laitto. Niissä on aina mun vuoro. ku ei armon rouva tykkää eikä "osaa" (lue halua). prkle Olis vaan hemmetin kivaa jos joku tekis mulle ( edes joskus ) töiden jälkeen ruuan valmiiksi nenän eteen, tai sanois et anna mä ajan välillä, kato sä välillä maisemia. mut ei ni ei. Mut  ny ainakin ne laattojen välit on puhtaat, ei menny ku puoltoist tuntia( tosin löyty sieltä viel joku kohta jota piti vähän jynssätä).