Tänään ohjelmassa lihaskuntojumppa. 35 min ehdotonta rääkkiä minimaallisilla tauoilla. Tai no sen verran, et syke tipahti 130+ tasosta hiukan päälle sataseen. Mä en muistanutkaa millainen viha/rakkaussuhde mulla on noihin staattisiin lihaskuntoliikkeisiin. Kaloreita kului siinä 300 hujakoilla.

Tämä aamu meni sitten, tuon maratonkoulun mukanatuleen testirupeaman vimoisessa testissä. Mut pistettiin köllimään pöydälle ja muhun kiinnitettiin ties mitä antureita. Homman juju ol siinä, et 5 min maataan selällään ja just ku oot nukahtamassa ni nää pirulaiset kippaa sen pöydän pysyyn. Onneks sentään tajusivat laittaa sen oikeeseen suuntaan, ettei ois tartten pää alaspäin killua. Noh siinä sitten taas 5 min ja eiku takas makuuasentoon. Jottei homma olis ollu liian helppoa ni sit puoles väilin nää tuuppaa puolikkaan nitron suuhun ja kattoo miten se muhun vaikuttaa. Luojan kiitos se ei laukaissut mulle migreeniä. Verikokeenkin tulokset tuli, hemoglobini ylläri hieman kohollaan, tosin mulle aika alhainen vain 168. Kolesterolista ne vähän huomautti tais olla jotan 5.4 tms. Mut ku kerroin miten syön ja kysyin päälle, et no mites tätä ny sit muuttais ni ol kaks hiljasta akkaa mun edes. Sanoivat et ei kait touota ny oikein voi enää muuttaa. Mitä ny tuon juuston syömisen vois jättää vähemmälle.