Tavan mukaan päivän statistiikat. 7.5 km 1h8min kaloreita 777 max syke 147 keskiarvo 130. Njoo jos joku ois aikoinaan kertonut mulle et maratoniin harjoittelu olisin ninkin hauskaa ja helppoa, ni oisin antanut piut paut budolajeille. Varsinkin ku niissä reeneissä kirjaimellisesti käytiin välillä oksentamassa ja takaisin reenaamaan. Nyt mä viipotan tuolla tyytyväisenä ja ihmettelen ruskaa, samalla huomaan viittävaille kailottavani Kilven biisin tahdissa. Hmm. Jos nää herrat jotka ohjelmien tekemisestä tietävät jotain tuumaavat että PPPP sääntö (PitääPystyäPuhumaanPuuskuttamatta) on se oikea tapa kehittää peruskuntoa, ni mä reenaan sit säännön MPLP (MäPystynLaulamaaPuuskuttamatta) mukaan. Hai haloo mul hakkaa sydän sykettä vaik 130 ja mul edelleen tekee mieli jollottaa kurkkusuorana, ni jotain on pieles. Joko mun pumppu ei oo neuvotellu tuon ohjelmantekijän kanssa mitään tai se on muuten vaan sekaisin, tai sitten mä oon sekaisin, tai sit tän pitäätääkin mennä just näin. Tosin tänpäiväisten sattumusten jälkeen ois kyl tehny oikein hyvää ajaa ittensä ihan piippuun.