Taas lenksa takana. Paiskataas päivän statistiikat alkuun. Matka 7.5km aika 1h9min syke max 149 ja keskimääräinen ol 129. Kaloreita kului 775.

Jeps. Aattelin alkuun pistää lenkillä oikeen ranttaliksi. kiersin sen toiseen suuntaan ku aiemmin :).  Hip hei kyl ol miesmäinen olo. Joo ny mä tumasin et paskat maratooni yleensä juostaan ni varmaa nää lenkitkin pitäis juosta. No mä tein bläänin. Juoksen niin kauan kunnes syke on 135 jonka jälkeen tassutellan kunnes syke on laskenut tuonne 120 - 125 välimaastoon ja taas pompotetaan....kunnes...ja kävelään kunnes... No tää toimi ihan jees tohon lenkin puoliväliinasti, kunnes näköhäiriöt nostivat päätään. Joo migreeni sieltä teki tuloaan. Mä kirosin ku mustalainen jolta ol viety kello hankintahintaan. Tumasin vaan et ku ei tätä ny voi auttaa, oon kerran lenkin puolvälis ja särky ehtii tulla jokatapaukses ni vedin lenkin normaalisti läpi. No oma hauskuutensa tuohon tuli ku yritti nähdä mihin on menossa. en sentään onnistunu juoksemaan puuta päin tai jotain. No kuitenkin olo oli sellainen, et oisin voinu pompottaa koko matkan hengästymättä jos vaan syke ei ois käsken kävellä välillä. Mut kait tuol yläkerras joku on ku mulla ei koskaan ole ollut näin mietoa migreeniä.

Huomenna hierojalle jesh.